X
W ramach naszego serwisu internetowego stosujemy pliki cookies. Używamy cookies, żeby zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny i dostosować ją tak, aby korzystanie z niej było dla nich przyjemniejsze i ciekawsze. Stosujemy cookies także w celach statystycznych. W każdej chwili mogą Państwo zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. ZAMKNIJ

Szkolenie - Rad Pedagogicznych

Szanowni Państwo,

nie proponujemy zamkni─Ötej listy i form szkole┼ä cz┼éonków Rad Pedagogicznych, gdy┼╝ uwa┼╝amy, ┼╝e Dyrekcja i Nauczyciele sami s─ů najbardziej ┼Ťwiadomi w┼éasnych potrzeb i oczekiwa┼ä w zakresie dokszta┼écania i doskonalenia zawodowego. W zwi─ůzku z tym zach─Öcamy Pa┼ästwa do zaproponowania tematyki szkole┼ä cz┼éonków Rady Pedagogicznej. Jeste┼Ťmy otwarci na wszystkie propozycje i postaramy si─Ö zrobi─ç wszystko, co w naszej mocy by spe┼éni─ç Pa┼ästwa oczekiwania.

Poni┼╝ej przedstawiamy tak┼╝e przyk┼éadowe propozycje tematów szkole┼ä dla cz┼éonków rad pedagogicznych. Mo┼╝e które┼Ť z nich Pa┼ästwa zainteresuje lub b─Ödzie inspiracj─ů do stworzenia tematyki w┼éasnego szkolenia.

  1. Neurolingwistyczne programowanie w nauczaniu i wychowaniu.
  2. Profilaktyka uzależnień internetowych.
  3. Sprawcy, ofiary i ┼Ťwiadkowie szkolnej przemocy — podstawy pracy wychowawczej z klas─ů.
  4. Konflikty w szkole i strategie ich rozwi─ůzywania.
  5. Metody i techniki zbierania danych stosowane w ewaluacji.
  6. Ewaluacja pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela elementem podnoszenia jako┼Ťci w┼éasnej pracy i pracy szko┼éy.
  7. Potrzeby rozwojowe i edukacyjne dzieci sze┼Ťcioletnich w kontek┼Ťcie obni┼╝enia wieku szkolnego.
  8. Adaptacja sze┼Ťciolatka w szkole.
  9. Jak pomóc uczniowi w skutecznym i efektywnym uczeniu si─Ö?
  10. Jak rozwija─ç kreatywno┼Ť─ç, samodzielno┼Ť─ç i pomys┼éowo┼Ť─ç u dzieci w wieku  wczesnoszkolnym?
  11. Jak motywowa─ç uczniów do pracy?
  12. Ocenianie zachowania uczniów — wa┼╝ne i trudne zadanie nauczyciela.
  13. Uczy─ç i zrozumie─ç dziecko z ADHD.
  14. Trudny rodzic jako klient szko┼éy – jak go zrozumie─ç i jak z nim wspó┼épracowa─ç?
  15. Praca z rodzin─ů dysfunkcyjn─ů.

 

Propozycje tematyki szkole┼ä wraz z danymi osoby do kontaktu prosimy kierowa─ç na adres: podyplomowe@wsh-leszno.pl

lub telefonicznie: 655299352

lub faksem: 655293520.

Skontaktujemy si─Ö z Pa┼ästwem w celu ustalenia warunków i szczegó┼éów lub odpowiedzi na Pa┼ästwa pytania.


Dodano: 2015-09-21 13:52:13