X
W ramach naszego serwisu internetowego stosujemy pliki cookies. Używamy cookies, żeby zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny i dostosować ją tak, aby korzystanie z niej było dla nich przyjemniejsze i ciekawsze. Stosujemy cookies także w celach statystycznych. W każdej chwili mogą Państwo zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. ZAMKNIJ

Komunikaty

[2020-12-03] Ponowne rozpatrywanie spraw w zakresie pomocy materialnej

Informujemy, że w dniu 4.12.2020 r. w Wirtualnym Dziekanacie umieszczone będą wyniki skierowanych do  p. Rektor wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy  w zakresie pomocy materialnej.  Świadczenia będą przesyłane na podane we wniosku konto w najbliższych dniach. W sprawach związanych z wypłatą świadczeń prosimy o kontakt z kwesturą uczelni.

 

[2020-11-14] Informacje dotyczące przyznania świadczeń pomocy materialnej

  1. Informujemy, iż Pani Rektor podjęła decyzje w sprawie przyznania/nieprzyznania świadczeń pomocy materialnej na rok  akademicki 2020/2021.
  2. Wyniki są podane w Wirtualnym Dziekanacie. Prosimy, by każdy student, który złożył wniosek sprawdził czy świadczenie otrzymał lub nie.
  3. Decyzje administracyjne dotyczące przyznania/nieprzyznania świadczeń zostały już wysłane  wnioskującym za pośrednictwem poczty polskiej. Prosimy o niezwłoczne odebranie decyzji administracyjnej w przypadku, gdy pozostawione będzie awizo, ma to związek z szybszą wypłatą  przyznanego świadczenia.
  4. Przypominamy, iż studenci, którzy otrzymali decyzję o odmowie przyznania świadczenia mają możliwość złożenia wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie. Każda decyzja ma charakter indywidualny, dlatego prosimy o zapoznanie się z uzasadnieniem decyzji o odmowie  świadczenia przyznania świadczenia i w razie pytań/ wątpliwości udzielamy informacji drogą mailową.
  5. Osoby wyznaczone do kontaktu w powyższej sprawie:
  1. Wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy należy przesłać drogą pocztową lub wrzucić do pojemnika na korespondencję znajdującego się w budynku uczelni, na parterze.
  2. Świadczenia będą przesyłane na podane we wniosku konto w terminie grudniowym.

 

[2020-10-03]  Wnioski świadczeń pomocy materialnej

Informujemy, iż wnioski o przyznanie świadczeń pomocy materialnej w formie stypendium socjalnego i stypendium dla osób niepełnosprawnych można składać osobiście w Biurze Dziekana Wydziału Nauk Społecznych  do dnia 30 października 2020 roku.  

Dla studentów I roku studiów I i II stopnia (rok naboru 2020/2021) wyznaczony został termin składania wniosków  o przyznanie powyższych świadczeń pomocy materialnej do dnia 6 listopada 2020 roku.

Wnioski można także przesłać za pośrednictwem poczty polskiej. W przypadku stwierdzenia braków w dokumentacji wysłane zostanie  wezwanie do ich uzupełnienia  zgodnie z art. 50-66 Kodeksu Postępowania Administracyjnego.

Uwaga! Wnioski o stypendium Rektora można przesłać w formie skanu na adres e-mail:

 

lub przesłać drogą pocztową lub wrzucić do pojemnika znajdującego się w budynku uczelni.

Do każdego wniosku dołączyć należy podpisaną klauzulę RODO ! (w zakładce do pobrania)  

Wszelkie zapytania w kwestii świadczeń pomocy materialnej należy kierować drogą e-mailową lub kontaktować się telefonicznie z pracownikami Biura Dziekana tel. 065-529-47-77.

Prosimy o zapoznanie się z harmonogramem pracy Biura Dziekana na okres składania wniosków.

W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiczną  na terenie uczelni zostały wprowadzone szczegółowe wytyczne dotyczące bezpieczeństwa studentów i pracowników WSH. Studenci proszeni są o zapoznanie się z wytycznymi i ich stosowanie. Po wejściu do budynku uczelni konieczna jest dezynfekcja rąk, ubranie  maseczki oraz zachowanie dystansu społecznego 1,5 m.