X
W ramach naszego serwisu internetowego stosujemy pliki cookies. Używamy cookies, żeby zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny i dostosować ją tak, aby korzystanie z niej było dla nich przyjemniejsze i ciekawsze. Stosujemy cookies także w celach statystycznych. W każdej chwili mogą Państwo zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. ZAMKNIJ

Ogłoszenia

Informacja dla studentów

Faktury za czesne

Aby otrzymać fakturę za czesne, prosimy o pobranie i wypełnienie odpowiedniego wniosku, a następnie przesłanie go na adres: kwestura@wsh-leszno.pl lub dostarczenie osobiście do kwestury.

 Wniosek o wystawienie faktury do zapłaty
 Wniosek o wystawienie faktury za dokonaną wpłatę

 

Opłaty za studia

Ważne! Przy zapisie na studia lub w przypadku zmiany sposobu płatności należy obowiązkowo wypełnić Deklarację płatności.

Dokument należy złożyć:

  • już podczas składania dokumentów w dziekanacie,
  • przesyłając na adres e-mail: kwestura@wsh-leszno.pl
  • lub dostarczając osobiście do kwestury.

Dokument do pobrania:

 Deklaracja finansowania studiów

 

Opłaty za studia

Poniżej znajdują się szczegółowe informacje oraz  tabele opłat za czesne w podziale na kierunki i lata studiów.

 Dla studentów rozpoczynających naukę w roku akademickim:

 

Numer konta do wpłat

WSH Leszno
Bank PKO BP SA nr konta głównego uczelni: 50 1020 3088 0000 8602 0037 8877

Uwaga! Każdy student czesne opłaca wyłącznie na swój indywidualny numer konta, który został mu przydzielony przy zapisie na studia i przekazany przez Kwesturę.

W tytule przelewu należy podać: imię, nazwisko, kierunek studiów oraz numer albumu studenta.

 

Terminarz opłat za studia

W zależności od wybranego systemu ratalnego, czesne można opłacać w:

  • 12 ratach,
  • 4 ratach,
  • 2 ratach.

Szczegółowe terminy płatności znajdują się w  Terminarzu płatności.

 

Wydawanie zaświadczeń przez Dziekanat

Zasady wydawania zaświadczeń:

  1. Zaświadczenia o okresie studiowania
    • wydawane są studentce/studentowi osobiście w Dziekanacie,
    • wymagane jest okazanie legitymacji studenckiej oraz dostarczenie dowodu wpłaty (KP) dokonanej w Kwesturze Uczelni lub na indywidualne konto studenta,
    • dokument wydawany jest „od ręki”.
    • wysokość opłaty określa zarządzenie Kanclerza.
       
  2. Zaświadczenia dla PFRON
    • we względu na specyfikę danych potrzebnych do wniosku do PFRON, należy zgłosić się do Dziekanatu z co najmniej 5-dniowym wyprzedzeniem,
    • po przygotowaniu danych, wniosek – po dostarczeniu przez studenta i okazaniu dowodu wpłaty – zostaje wypełniony „od ręki”,
    • wysokość opłaty określa zarządzenie Kanclerza.
    • wydawane są na podstawie dowodu osobistego,
    • po uprzednim uiszczeniu opłaty w Kwesturze Uczelni lub na konto uczelni,
    • dokument przygotowywany jest w terminie do 7 dni,
    • wysokość opłaty określa zarządzenie Kanclerza.
       
  3. Zaświadczenia dla absolwentów
    • wydawane są na podstawie dowodu osobistego,
    • po uprzednim uiszczeniu opłaty w Kwesturze Uczelni lub na konto uczelni,
    • dokument przygotowywany jest w terminie do 7 dni,
    • wysokość opłaty określa zarządzenie Kanclerza.