X
W ramach naszego serwisu internetowego stosujemy pliki cookies. Używamy cookies, żeby zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny i dostosować ją tak, aby korzystanie z niej było dla nich przyjemniejsze i ciekawsze. Stosujemy cookies także w celach statystycznych. W każdej chwili mogą Państwo zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. ZAMKNIJ

Ewaluacja w rozwoju szkoły

Wy┼╝sza Szko┼éa Humanistyczna im. Króla Stanis┼éawa Leszczy┼äskiego

ma zaszczyt zaprosić na wykłady na temat

„EWALUACJA W ROZWOJU SZKO┼üY”

 

Tre┼Ťci:

  1. Rozwojowe i procesualne rozumienie ewaluacji
  2. Projektowanie ewaluacji, czyli elementy projektu oraz logika ich sekwencji
  3. Wyzwania metodologiczne bada┼ä i procesu ewaluacyjnego
  4. Wykorzystanie ewaluacji czyli drogi, rozdro┼╝a i bezdro┼╝a ewaluacyjnej praktyki
  5. Co zmienia ewaluacja? Pytanie o dobre i z┼ée praktyki

 

Referenci:

Leszek Korporowicz, dr hab. socjolog kultury, pracownik naukowy Instytutu Studiów Mi─Ödzykulturowych Uniwersytetu Jagiello┼äskiego w Krakowie, wspó┼éza┼éo┼╝yciel a obecnie prezes honorowy  Polskiego Towarzystwa Ewaluacyjnego. Jest ekspertem wielu urz─Ödów centralnych, wspó┼éautorem rz─ůdowych projektów ewaluacyjnych, w latach 2004-2006 by┼é cz┼éonkiem Pa┼ästwowej Komisji Akredytacyjnej, pe┼éni┼é kierownicze funkcje akademickie w uczelniach Warszawy i Krakowa. Autor wielu prac z dziedziny socjologii kultury, studiów mi─Ödzykulturowych, teoretycznych i metodologicznych podstaw bada┼ä ewaluacyjnych, szczególnie ewaluacji rozwojowej oraz edukacyjnych i badawczych projektów animuj─ůcych humanistyczny kierunek analiz kultury wspó┼éczesnej, jak Jagiello┼äskie Studia Kulturowe. Pomys┼éodawca i organizator   mi─Ödzynarodowych konferencji i sympozjów ewaluacyjnych promuj─ůcych uspo┼éeczniony i dialogiczny charakter refleksji ewaluacyjnej,  edukacyjnej i kulturowej.

 

Sylwia Jasku┼éa, doktor pedagogiki, pracownik naukowo-dydaktyczny, adiunkt Wy┼╝szej Szko┼éy Humanistycznej im. Króla St. Leszczy┼äskiego w Lesznie. Autorka wielu publikacji z ewaluacji, transformacji i spo┼éecznych wyzwa┼ä edukacji, dziedziny kultury i teorii przestrzeni mi─Ödzykulturowej, spo┼éecze┼ästwa sieci oraz kompetencji informacyjno-komunikacyjnych w kontek┼Ťcie globalnych i lokalnych zmian to┼╝samo┼Ťci kulturowej.

Wspó┼éautorka koncepcji i programu „Laboratorium ewaluacji” dla Warszawskiego Centrum Innowacji Edukacyjno-Spo┼éecznych i Szkole┼ä oraz Biura Edukacji m. st. Warszawy oraz „Szko┼éa Ewaluacji” dla Wydzia┼éu Edukacji Wydawnictwa Volters Kluwers. Ewaluatorka programów o zakresie ogólnopolskim (m. in. ekspert w zespole ewaluuj─ůcym reform─Ö polskiego szkolnictwa artystycznego, ewaluacja wykonana na zlecenie Ministerstwa Kultury i Dziedzictw Narodowego) jak i mi─Ödzynarodowym (m. in. ewaluacja programu mi─Ödzynarodowego „Od autonomii uniwersyteckiej i etyki akademickiej do spo┼éecze┼ästwa wolnego od korupcji” prowadzonego przez Uniwersytet Warszawski, Ukrai┼äski Katolicki Uniwersytet we Lwowie i Uniwersytet „KROK” w Kijowie).

 

Informacje:

Termin: 21.11.2015 r., godz. 13.00, WSH Leszno

Udział bezpłatny.
Dla ch─Ötnych wystawiamy certyfikaty (ograniczona liczba miejsc, wymagane wcze┼Ťniejsze zg┼éoszenie)

Zg┼éoszenia  anna.bartkowiak@wsh-leszno.pl

Tel. 655293178

W zg┼éoszeniu prosz─Ö poda─ç informacj─Ö czy udzia┼é w konferencji bez certyfikatu czy z certyfikatem.