X
W ramach naszego serwisu internetowego stosujemy pliki cookies. Używamy cookies, żeby zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny i dostosować ją tak, aby korzystanie z niej było dla nich przyjemniejsze i ciekawsze. Stosujemy cookies także w celach statystycznych. W każdej chwili mogą Państwo zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. ZAMKNIJ

Ewaluacja w rozwoju szkoły

Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Króla Stanisława Leszczyńskiego

ma zaszczyt zaprosić na wykłady na temat

„EWALUACJA W ROZWOJU SZKOŁY”

 

Treści:

  1. Rozwojowe i procesualne rozumienie ewaluacji
  2. Projektowanie ewaluacji, czyli elementy projektu oraz logika ich sekwencji
  3. Wyzwania metodologiczne badań i procesu ewaluacyjnego
  4. Wykorzystanie ewaluacji czyli drogi, rozdroża i bezdroża ewaluacyjnej praktyki
  5. Co zmienia ewaluacja? Pytanie o dobre i złe praktyki

 

Referenci:

Leszek Korporowicz, dr hab. socjolog kultury, pracownik naukowy Instytutu Studiów Międzykulturowych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, współzałożyciel a obecnie prezes honorowy  Polskiego Towarzystwa Ewaluacyjnego. Jest ekspertem wielu urzędów centralnych, współautorem rządowych projektów ewaluacyjnych, w latach 2004-2006 był członkiem Państwowej Komisji Akredytacyjnej, pełnił kierownicze funkcje akademickie w uczelniach Warszawy i Krakowa. Autor wielu prac z dziedziny socjologii kultury, studiów międzykulturowych, teoretycznych i metodologicznych podstaw badań ewaluacyjnych, szczególnie ewaluacji rozwojowej oraz edukacyjnych i badawczych projektów animujących humanistyczny kierunek analiz kultury współczesnej, jak Jagiellońskie Studia Kulturowe. Pomysłodawca i organizator   międzynarodowych konferencji i sympozjów ewaluacyjnych promujących uspołeczniony i dialogiczny charakter refleksji ewaluacyjnej,  edukacyjnej i kulturowej.

 

Sylwia Jaskuła, doktor pedagogiki, pracownik naukowo-dydaktyczny, adiunkt Wyższej Szkoły Humanistycznej im. Króla St. Leszczyńskiego w Lesznie. Autorka wielu publikacji z ewaluacji, transformacji i społecznych wyzwań edukacji, dziedziny kultury i teorii przestrzeni międzykulturowej, społeczeństwa sieci oraz kompetencji informacyjno-komunikacyjnych w kontekście globalnych i lokalnych zmian tożsamości kulturowej.

Współautorka koncepcji i programu „Laboratorium ewaluacji” dla Warszawskiego Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń oraz Biura Edukacji m. st. Warszawy oraz „Szkoła Ewaluacji” dla Wydziału Edukacji Wydawnictwa Volters Kluwers. Ewaluatorka programów o zakresie ogólnopolskim (m. in. ekspert w zespole ewaluującym reformę polskiego szkolnictwa artystycznego, ewaluacja wykonana na zlecenie Ministerstwa Kultury i Dziedzictw Narodowego) jak i międzynarodowym (m. in. ewaluacja programu międzynarodowego „Od autonomii uniwersyteckiej i etyki akademickiej do społeczeństwa wolnego od korupcji” prowadzonego przez Uniwersytet Warszawski, Ukraiński Katolicki Uniwersytet we Lwowie i Uniwersytet „KROK” w Kijowie).

 

Informacje:

Termin: 21.11.2015 r., godz. 13.00, WSH Leszno

Udział bezpłatny.
Dla chętnych wystawiamy certyfikaty (ograniczona liczba miejsc, wymagane wcześniejsze zgłoszenie)

Zgłoszenia  anna.bartkowiak@wsh-leszno.pl

Tel. 655293178

W zgłoszeniu proszę podać informację czy udział w konferencji bez certyfikatu czy z certyfikatem.