X
W ramach naszego serwisu internetowego stosujemy pliki cookies. Używamy cookies, żeby zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny i dostosować ją tak, aby korzystanie z niej było dla nich przyjemniejsze i ciekawsze. Stosujemy cookies także w celach statystycznych. W każdej chwili mogą Państwo zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. ZAMKNIJ

Nasza Uczelnia przyst─ůpi┼éa do konkursu wniosk├│w w ramach sektora M┼éodzie┼╝ w terminie R2 2020

Informujemy, i┼╝ nasz wniosek pt. „Non-formal Education in Formal Education Context” zosta┼é zatwierdzony do realizacji. Z┼éo┼╝ony wniosek uzyska┼é ┼é─ůcznie 92 punktów na 100 punktów mo┼╝liwych. Znalaz┼é si─Ö na 4 miejscu w┼Ťród 119 wniosków (tylko 21 otrzyma┼éo defonansowanie).

Recenzja wniosku: „Projekt "Non-formal Education in Formal Education Context" Wy┼╝szej Szko┼éy Humanistycznej im. Krola Stanislawa Leszczynskiego w Lesznie jest zgodny z celami programu oraz wpisuje si─Ö w cele projektów mobilno┼Ťci osób pracuj─ůcych z m┼éodzie┼╝─ů. W zasadzie projekt nie posiada s┼éabych stron- zosta┼é on przemy┼Ťlany zarówno pod wzgl─Ödem programowym, jak i logistycznym. Posiada tylko nieliczne elementy wymagaj─ůce poprawy. S─ů to z pewno┼Ťci─ů te cz─Ö┼Ťci wniosku dotycz─ůce opisu planowanego wp┼éywu i efektów zaplanowanych dzia┼éa┼ä projektowych. Opisy wymagaj─ů doprecyzowania, skonkretyzowania i podania przyk┼éadów. Rozwini─Öcia wymagaj─ů równie┼╝ plany dotycz─ůce ewaluacji. Niemniej jednak ┼╝aden z tych elementów nie zosta┼é pomini─Öty, a wymagaj─ů one tylko uszczegó┼éowienia.  Wniosek jest rzetelny i spójny, a zaplanowane w nim dzia┼éania mog─ů w realny sposób wp┼éyn─ů─ç na osi─ůgni─Öcie postawionych w projekcie celów odnosz─ůcych si─Ö do przenikania edukacji formalnej i pozaformalnej i uatrakcyjnienia w ten sposób zaj─Ö─ç z m┼éodzie┼╝─ů , a tym samym do zminimalizowania ryzyka zwi─ůzanego z wczesnym ko┼äczeniem nauki.”